Všechno pro chlapy nad padesát – pro ty co už nikdo nechce.

Primary Navigation

Social Navigation

Digitální věk v T-Mobile

Byznys

Absolvoval jsem velice zvláštní zkušenost, která opět ukázala, že všechny ty Průmysly 4.0, digitální organizace a vůbec řeči, jak je všechno technologicky dokonalý, jsou nakonec jen taková mediální bublina, která splaskne hned, jak narazíte na realitu.

V našem paneláku končí internetový provider a zbývají dvě možnosti – buď optika T-Mobile nebo měď od Vodafone. Alternativní provideři prozatím nebyli připuštěni. Technicky není co řešit, budu muset podepsat T-Mobile, byť se chovají jako oni pověstní „šmejdi“ a jimi prezentované ceny se náhle ve smlouvě mění na ceny po slevě na první rok. Ale co, za rok jim smlouvu vypovím – prostě si to ohlídám.

Tak tedy píšu přesně, co si objednávám, na webu najdu kontakt info@t-mobile.cz, do předmětu napíšu „Objednávka služby OPTIN00319850“ a přišla doručenka:

Dobrý den,
omlouváme se, ale adresa info@t-mobile.cz již neslouží pro otázky k našim službám.

Pro snadnější a rychlejší komunikaci jsme pro Vás připravili kontaktní formulář https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

V něm najdete konkrétní oblast, kterou potřebujete řešit.  O vše ostatní se již postaráme my.
Navíc tu naleznete také odpovědi na nejčastější otázky a věříme, že najdete odpověď i na tu Vaši.

Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne,
Váš T-Mobile

Prakticky to ignoruju, protože jsem přece poslala OBJEDNÁVKU, tedy to o co se snaží každá obchodní firma. Navíc pro to nemuseli udělat vůbec nic, jen jí potvrdit.

Po čtyřech dnech si uvědomuji, že oni se na to fakt vykašlali. Těžko pochopitelné, ale píšu tedy na helpdesk a přichází mi hned dvě doručenky.

Tu první jsem nepochopil:

Napište nám podrobnosti k Vašemu podnětu, rádi Vám pomůžeme: * : „Pro snadnější a rychlejší komunikaci“ jsem měl napsat na formulář https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Dotaz jsem přece právě napsal. Nicméně následuje druhá:

Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.

S odpovědí se Vám ozveme telefonicky nebo e-mailem co nejdříve to bude možné.

V případě dotazů, které vyžadují předání na specializované oddělení,  prosíme o trpělivost. Nebude to více, než pár dní.

Děkujeme, že jste s námi a přejeme krásný den

Váš T-Mobile

Válím se smíchy nad ujištěním, že to bude trvat jen pár dní. Ale je to lepší a už druhý den mi přichází odpověď

Dobrý den,

Váš požadavek jsem předala kolegům na prodejní oddělení, které Vás bude v nejbližším termínu kontaktovat.

S pozdravem

Jxxxx Mxxxxxx

Tým zákaznických podnětů a stížností
________________________________
Zákaznické centrum
T-Mobile Czech Republic a.s.

A aby se kruh uzavřel, odpověď přichází z adresy info@t-mobile.cz.

No, ale to ještě není ta absurdita největší. Po dvou telefonátech, kdy ujišťuji, že přesně vím, co si objednávám a odmítám další pokusy o prodej zařízení, které nepotřebuji, mi přichází mail s předmětem „T-Mobile: Smlouva k elektronickému podpisu“ a v něm je skutečně zaheslované PDF.

Koukám do smlouvy a říkám si, že to teda moc neusnadňují s těmi souhlasy na přímý marketing a zpracování souhlasů na osobní údaje, protože to PDF není editovatelné, ale jsem pokročilý uživatel, tak dám všude NE, dokument podepíšu svým elektronickým podpisem a hledám, kam ho poslat.

Nakonec se doberu toho, že pro elektronický podpis si přijede KURÝR. Tak to nevymyslíš – říkám si – a jsem zvědav, jak to bude probíhat a jak budeme editovat ty souhlasy, které udělovat nechci. A víte, jak to probíhalo?

  • Přijede kurýr – jako fakt člověk s autem
  • Zaparkuje, vytáhne nějaké udělátko typu mobil, kterým si vyfotí vaší občanku (pravda zakrývá některé citlivé údaje)
  • Požádá vás o podpis rukou na dotykovém displeji.

A teď to přichází:

Já: „Tohle je elektronický podpis?“
Kurýr: „Ano“

Já: „A jak vím co podepisuju?“
Kurýr: „Smlouvu, co máte s T-Mobile.“

Já: „Potřebuji v ní změnit některé volby.“
Kurýr: „To samozřejmě nejde pane.“

A takhle my si tady žijeme.